« terug naar vorige pagina

Tip of klacht melden

Bent u niet tevreden? laat het ons weten!

Al onze medewerkers zijn uitstekend opgeleid en doen hun uiterste best om binnen onze mogelijkheden de beste zorg te leveren.

Toch kan het zijn dat dingen verkeerd lopen of dat u andere verwachtingen heeft waardoor er een gevoel van ontevredenheid ontstaat. Aarzel niet om dit met 1 van ons te bespreken, dit kan ook via de mail.

Indien u dit lastig vindt kunt u gebruik maken van onderstaand klachtenformulier, die structuur helpt u dan om uw klacht te formuleren. Dit klachten formulier is ook te verkrijgen aan de balie via de assistente.

Binnen de praktijk hebben wij een klachten procedure waardoor elke klacht zorgvuldig bekeken zal worden.

Misverstanden kunnen worden opgehelderd, fouten kunnen worden hersteld. Daardoor voelt u zich beter geholpen en wij kunnen daarvan leren.

Komt u er niet uit dan verwijzen wij u naar de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg waar wij aangesloten zijn. U komt dan in contact met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Op de website http://www.SKGE.nl vindt u de nodige informatie.

Telefonisch zijn zij bereikbaar via 088-0229190.

  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk